Wednesday, March 31, 2010

hafiz tahir qadri naats



Tahir Qadri new album released - Karam Karam Maula



Allah Humma Sallay Ala


BIOGRAPY----clik di sini

A


l-Haji Hafiz Muhammad Tahir Qadri adalah salah satu dari kaum muda beberapa orang yang berjaya memiliki nama yang terkenal di seluruh dunia, tetapi tidak dalam erti biasa. Klaimnya menjadi terkenal adalah semangat-Nya untuk menyebarkan Deen, dan Ishq-E-Rusul (SAW).

Hafiz Tahir Qadri lahir pada tarikh 9 Januari di kota Karachi. Dari zaman kanak-kanaknya, ia memiliki gairah terbakar tentang membaca dengan memuji Yang Terpilih Hazrat Muhammad (SAW). Itu adalah Persekitaran Islam di rumahnya, dan bantuan dan dorongan dari ayahnya dihormati bahawa ia memasuki dunia Naatkhuwani. Juga kredit besar pergi ke sebuah Masjid di daerah itu, Masjid Noor, di mana ia digunakan untuk pergi dan membaca pujian dari Nabi Suci (SAW).

Nya Naatkhuwani pertama membentuk sebuah negara yang profesional pada tahun 2000, ketika dia merilis album pertama-nya, "Allahu PUKAARAY JAA" dengan syarikat tempatan Faizan-E-Asyraf. Walaupun album tidak mungkin sudah terkena, beberapa dari membaca puisi dalam album yang pasti terkenal saat ini, sepe

1 comment:

  1. kebade siapa yang tak paham .....buat2 paham sudahh..hehehe

    ReplyDelete

/>

/>free counters http://kotaklirik.blogsome.com/category/melly-goeslaw/